- Aanmelden
- Over Xtra
- Waarom je Xtra-login activeren als bestaande Collect&Go-klant?
- Welke voordelen krijg ik met Xtra bij Collect&Go?
- Kan ik tegelijkertijd een Xtra-kaart en een Xtra-app hebben? En welke moet ik dan gebruiken?
- Ik wil mijn Xtra-kaart aanvragen via de Xtra-app, de Xtra-website of een andere website van Colruyt Group.
- Hoe activeer ik mijn Xtra-login?
- Ik heb een login bij een van de webshops van Colruyt Group en ik wil mijn persoonlijke Xtra-login activeren
- Ik heb meerdere logins voor de webshops van Colruyt Group. Welke login moet ik gebruiken?
- Ik heb één of meerdere logins bij de webshops van Colruyt Group en wil die logingegevens nog gebruiken.
- Ik wil me registreren, maar krijg een foutmelding bij het invoeren van mijn adres.
- Ik wil me registreren, maar ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al in gebruik is.
- Kan ik mijn login activeren zonder een e-mailadres op te geven?
- Ik wil me registreren via de Xtra-website of Xtra-app, maar ik ben mijn gebruikersnaam en/of paswoord van mijn huidige online login vergeten.
- Waar kan ik mijn Xtra-kaart of Xtra-app gebruiken?
- Vervangt mijn Xtra-kaart mijn andere klantenkaarten?
- Afhaalpunten
- Datum & uur selecteren
- Reserveren
- Je vertrouwde voordelen
- Filters en lijstjes
- Afhalen
- Betalen
- Service & kwaliteit
- Contacteer ons
- Privacy
- Lekker Koken-maaltijdbox
- Krijg ik waar voor mijn geld?
- Hoe reserveer ik een maaltijdbox?
- Hoe lang zijn de ingrediënten in de box houdbaar?
- Zijn alle ingrediënten aanwezig in de box?
- Waar vind ik de voedingswaarden terug?
- Waar vind ik de allergenen terug?
- Moet ik een servicekost betalen voor de maaltijdbox?
- Hoe zit het met de kwaliteit en de duurzaamheid van de producten?
- Als ik alle producten zelf in de winkel zou kopen, betaalde ik minder in totaal.
- Worden alle ingrediënten afzonderlijk verpakt?
- Wanneer moet je reserveren om wanneer af te halen?
- Ik kan geen Maaltijdbox reserveren. Ik krijg melding “…”
- Ik had een maaltijdbox toegevoegd aan mijn winkelwagen, maar bij het doorsturen van mijn reservatie is die verdwenen. Wat nu?
- Hanteren jullie ook de laagsteprijsstrategie voor de maaltijdbox?
- Waar kan ik een maaltijdbox afhalen? Wanneer komt er een maaltijdbox in mijn afhaalpunt?
- Waarom is er momenteel slechts een beperkt aantal afhaalpunten?
- Mag ik restjes invriezen of bewaren?
- Ik wil graag feedback geven over de Maaltijdbox. Hoe kan dat?
- Waar kan ik de recepten terugvinden?
Veelgestelde vragen over de Collect&Go-afhaalservice
De online boodschappenservice van Colruyt Group maakt je het leven makkelijker. Je stelt je boodschappenlijstje samen en stuurt het ons door. Wij doen de boodschappen voor jou. En jij haalt ze af waar en wanneer je wil. De meestgestelde vragen over de service vind je hier.
Contacteer ons
Bel 7 dagen op 7 naar +32 2 363 50 05 van 7 tot 20 u en op vrijdag tot 21 u. Of mail naar info@collectandgo.be.
Hulp-op-afstandDe 5 meest gestelde vragen aan Collect&Go vind je hieronder.
- Hoeveel kost de Collect&Go-service?
- Hoeveel betaal ik voor mijn producten?
- Hoe bepaal ik een afhaalpunt en –tijdstip?
- Waar en wanneer haal ik mijn boodschappen af?
- Waarom plooiboxen?
Staat jouw vraag hier niet tussen? In het menu aan de linkerzijde vind je alle veelgestelde vragen terug, ingedeeld per categorie.